= Bűntelen Jók Zuga =

 

 

 

 

 
Menü
 

 

 
 
 
Vendégkönyv

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 

 

 

 

              Klánküldik            

Az elsõ küldi szövege:

Ereklyék megszerzése

Szükséges arány: 100 %
 

Felkeresed a Palotában a Klánügyi Minisztert, akihez a debella titkárnõ hosszas sorbanállás után végre beenged. A Miniszter egy sovány és szemüveges alak, aki valahonnan nagyon ismerõs neked. Csak nem õ olvasta fel a Palota elõtt a kiáltványt? Jól felvitte Lorden a dolgát! Rendkívûl elfoglaltnak tûnik és ezért rögtön a tárgyra tér, a maga sajátos stílusában:
Kalandor! - dörren rád a ficsúr - Valóban érdemesnek érzed magad, arra, hogy szigetünk, dicsõ és õsi klánjainak nyomdokába lépj? Akárki fiának nem engedem ám meg, hogy ezt a kitüntetést jogtalanul bitorolja! Mint sejted, próba elé állítalak. Az mondod kalandozó volnál, kalandornak vallod magad. Tudd meg, még szigetünk ifjúkorában, a kalandozók a túlélés érdekében klánokba tömörültek. Ezek az érdekszövetségek igen õsiek már és legendáik, létezésük a múlt homályába vész. Vagy te tán hallottál már Lark Bajnokairól? Esetleg az a név, hogy Pengetáncosok mond-e neked valamit? Õk voltak a Lark-ház alapítójának legnagyobb bajnokai, igazi vitéz harcosok. De tán még õket is felülmúlta a Trón Rendje. Nem volt náluk különb fegyverforgató az egész szigeten. És akkor még nem is említettem Sötét Misztikusokat és a hihetetlen mágikus hatalommal bíró Zafír Elnyomókat! Krónikásaim nemrég átnézték a királyi könyvtár legtitkosabb feljegyzéseit, és kiderítették, hogy ezen klánok tagjai lényegesen erõsebbek voltak a magányos farkasoknál. Nagyobb szakértelemmel forgatták fegyverüket, mágiájuk félisteni hatalmú volt... Nem volt olyan mágikus bestia, amely feltartóztathatta õket! Klánházuk biztonsága messze földön híres volt, rabló, tolvaj azt ki nem rabolta soha! Hacsak nem a messzi földön hírhedt Pajszertörõk? Ám még az õ besurranó képességük is eltörpült a Királyi Kémhálózat mellett. És a varázsszékeik! A maiak csupán korcs utánzatok az õsiek tudásához képest. Némely varázsos fegyver áldott hatásaként sosem fogytak ki az ellenbõl, mindig megtalálták azt, bújjon volt akár a legsötétebb barlang mélyére. A legendák azt mesélik, mágia nem fogta õket, rontás, átok lepergett róluk! Ha te is ilyen gyõzhetetlen harcos akarsz lenni, hát legyen...
Hozd el nekem ezen legendás és õsi klánok valamelyikének ereklyéit, bizonyságot adva vitézségedrõl, és akkor majd döntök ügyedben. De nem árt ha tudod, hogy feladatod nem lesz egyszerû! Ezek az ereklyék a világunkat sújtó kataklizma során szertehullottak, és apró darabokra törve hevernek szigetünk legmélyebb mocsaraiban, legvadabb erdõiben, és legmagasabb hegyek ormán. Az elveszett ereklyék Larkinor szigetén bárhol lehetnek, de állítólag közkézen forognak információk a lelõhelyükrõl. Ahhoz, hogy az ezek valamelyikét megtaláld minden követ meg kell mozgatnod, le kell ásnod a sziget mélyére, de az sem árt ha szétnézel néhány nagytudású ember házában, és ami talán nem legszebb módszer, a zsebeikben is, hisz az ilyen sokat tudó emberek vagy maguknál tartják a feljegyzéseiket vagy pedig a házukban rejtették el. Minden szörnyet ki kell faggass! Igen jól hallottad! Oly nagy esemény ez szigetünk történetében, hogy még a szörnyeket is érdekelni kezdte a kutatás és idõnként némelyikbõl kicsikarható valamennyi információ. És még egy személyes jó tanács, ifjú barátom! Sajnos az összes ilyen tudás pletykákon alapszik, így megbízhatóságuk erõsen kérdéses. Ha nem értesz a szörnyek nyelvén igen könnyen átverhetnek... De a semminél talán többet segítenek. És most el véled!
 

Megoldási menet:

1.Vegyél néhány ásót a vegyesboltba

2.Menj ki a városfalon kívülre és kezd el ütni a szörnyeket. Lesz olyan szörny ami irányt fog mondani de vigyázz mert van olyan szörny ami hazudik!

3.A szörnyektol szerzett infó segítségével határold be hogy hol lehet az osi ereklye.

4.Kezd el ásni :-)

A klánnak összesen 6 darab ereklye kell szóval dolgozzatok össze.


 

Második küldetés szövege:

Alapkö megszerzése

Szükséges arány: 100 %
 

Mennél a Palotába az összegyûjtött ereklyékkel a Miniszterhez, de a kissé termetes titkárnõje elzavar. Elmondja, hogy a Miniszter a továbbiakban nem ér rá a klánok küldetéseivel foglalkozni rettentõ sok elfoglaltsága miatt, így átirányítanak a Titkárához. A Titkár ugyanolyan elfoglalt, mint a Miniszter, nem úgy tûnik, mintha lenne ideje veled meginni egy korsó sört a kocsmában. Bár persze tulajdonképpen miért is akarnál te együtt sörözni a Titkárral? Épp ezen tanakodsz, mikor kérdõre von:
Na jóember, most, hogy megszereztétek az ereklyéket, azt hiszed már minden rendben is van, igaz? Tessék! Ott vannak! Használd õket! Csináld, amit ilyenkor kell! Jaaaa! Hogy nem tudod!?! (Lassan úgy érzed, hogy õ meg nem fogja tudni elmondani, ha így folytatja. Bezúzott koponyával nehéz beszélni...) No akkor, ÉÉÉÉÉn elmondom neked! Tõõõlem megtudod! Hát jól figyelj!
... Össze is kellene azokat kovácsolni egy Alapítókõbe. Hoppá! Ugye? Erre nem számítottál, mi? Csakhogy ahhoz még más tárgyak is kellenek. Nekem azt mondták, hogy minden klántagnak meg kell kovácsolnia egy Életeszenciát. Márpedig ha nekem azt mondják az úgy is van! Bizony! Mi? Meglepõdtél igaz? Pedig a java még most jön! Az Életeszenciába állítólag minden klántagnak még a lelke egy darabkáját is bele kell adnia, de õszintén szólva fogalmam sincs, hogy ezt hogyan gondolják. A te dolgod, hogy megtudd és ne zavarj tovább fontos munkámban! Viszontlátásra!
Na, ezzel biztos nem fogsz együtt sörözni! Bár õ legalább elköszönt, ellentétben a Miniszterrel. Na mindegy, ideje, hogy a klán rájöjjön, hogy mi kell ehhez az Életeszenciához és minden egyes tagja meg is alkossa a sajátját!
 

Megoldási menet:

Minden tagnak le kell adni 1 élet-eszenciát aminek az alábbi a receptje:

Mindenkinek kell csinálnia 21 darab esszenciát, aminek a receptje:
9 vámpirhere
3 gyémánt
1 csodafalsi

Kell még hét lélekmalter:
5 földige
3 mézbalzsam
1 egoplazma

Ha ezzel megvagyunk, akkor:
1 manógombából
21 eszencia kövecskébõl
és 7 malterbõl kell összerakni azt a cuccot, amit le kell adni a palotában. :)
Ez összesen ennyi cucc fejenként.
189 vámpírherbium
63 gyémánt
21 csodaflaska

35 földige
21 mézbalzsam
7 egoplazma

1 manógomba
 

Ha ez megvan tessék leadni a palotában és jöhet a következo küldi :-)


 

Harmadik küldetés szövege:

Alapkő letétele

Szükséges arány: 100 %
 

Újra itt. Á! A Bürokrácia szaga! Hm... Micsoda illat. ... Százszor inkább a pukipuk kiontott vérét szagolgatnád, mintsem ezt mégegyszer! De valamiért az az érzésed, hogy vesszõfutásod még most sem fog végetérni. Kezedben az összes Életeszenciával óvatosan közelítesz a pöffeszkedõ Titkárhoz. Õ meglepetten néz rád, de nincs ideje egy mukkot sem szólni, mert hirtelen kivágódik az ajtó, és Fincser ront be rajta. Persze a hang benned is megakad, ahogy rápillantsz a veszett tekintetû mágusra. Á - hangja, mint a mennydörgés - azt hiszem innentõl ez már az én feladatom. Remek munkát végeztél kalandor! Királyod büszke rád! És most, hogy bizonyságot adtál elkötelezettségedrõl, Én, Fincser, bonyolult és titokzatos rituálék segítségével eggyé teszem azt, ami most szerteszét! - Mielõtt akár csak pislanthatnál, kikapja a kezdbõl az Életesszenciákat, majd hangos pukkanás kiséretében eltûnik. Nem telik el egy szemvillanás, és már újra ott áll elötted, a semmibõl elõtûnve. Kezében egy hatalmas tábla, mely igen furcsa módon van összeillesztve, ha tudnád, mi az, elso szavad a szigetelõszalag lenne, így csak állsz némán, mikor a kezdebe nyomja. Gyorsan - robajlik hangja elmédben - Fuss! Tedd le a követ mihamarabb! Gyerünk! Szaladj! Most a gyorsaság a legfontosabb! Az alapkövek mágikus kisugárzása taszítja egymást, így azok a két dudás elvén nem férnek ám el egy csárdá.. izé... kevés az az alapkõ, mely megtûri a másikat maga mellett. Na. És most... Fuss! Kalandor, fuss! Szaladj! Rohanj! Gyerüüüüüünk! Vissza se nézz! - Hát ez tuti õrült - gondolod, ahogy épp veszett tempóban pakolod lábad a nyakadba. És ha letettem a követ - fut át az agyadon a nálad lényegesen lassabb gondolatod. - Újra ide?
 

Megoldása:

Tobi of Toblero tanácsai:

1: Mindenki leadja az esszenciát, leadja az egyéni reszt, küldetés lezárva.
2: A vezér le tudja adni az Alapko megszerzése küldetést, fel tudja venni az Alapko letétele nevu küldetést.
3: Az összes tagnak el kell vállalnia az Alapko letétele küldetést, majd az egyéni reszt rögvest le is kell adni.
4: A vezér a végre megkapja az Alapkövet, le tudja helyezni a kívánt helyre.
5: A vezér leadja az Alapko letétele küldetést, és felveszi a Ház felépítése küldetést
6: Mindenkinek el kell vállalnia a Ház felépítése küldetést.


 

Negyedik küldetés szövege:

Ház felépítése

Szükséges arány: 100 %
 

Épphogy végeztél az Alapkõletétellel, máris itt az újabb feladat. Pár perce állsz csak a kígyózó sorban, figyelve a sok ügyefogyo... a sok kalandort, akik hozzád hasonlóan a Klánügyi Miniszterhez akarnak bejutni, mikor egy lebegõ szellemalak jelenik meg elötted. Egy szempillantás alatt kapsz a fegyveredhez (illetve izzítod varázslásra ujjaidat), mikor furcsa dolgot veszel észre. A többi kalandozó, ugyanúgy tülekedik a tömegben, ugyanúgy pörlekednek egymással, ugyanúgy tolakodnak, mintha õk észre sem vennék a lebegõ szellemalakot. Villámként hasít beléd a felismerés (amin te magad is meglepõdsz, mert ez a cselekedet igencsak messze áll tõled), hogy miért lehet ez. Mert õk valóban nem észlelik, csakis te látod... Kezedet továbbra is fegyvereden tartva (illetve varázslásra készen) nyugodtan várod, hogy mit is akar az alak, akiben a király három újrahalott (pia, mi más) hõsének egyikét véled felismerni.
- Elismerésem. Eddig minden próbán átmentél. - Hangja furcsa visszhangot ver a fejedben - De a legutolsó, és éppen ezért a nyílvánvalóan legnehezebb még hátra van. - Tényleg? - kérdezed félve, kiváltva pár furcsa pillantást a környezõ tömegbõl. - Tényleg - feleli õ, síri nyugalommal. - Mert ugye! Van egy köved. De nincsen klánházad még. Ide valami frapáns intelem kellene... hmm... megvan! Szerintem legyen klánházad az Alapkõ fölé. - Kicsit furán nézel a fazonra, mert már a kezdetektol fogva ez volt a célod, és ennek hangot is adsz: izé... ezért vagyok itt... - Bátortalan válaszod a szellemnek/semminek dühösre változtatja az egyre idegesebben várokozó tömeg eddigi furcsa pillantását. Tudod, sehol nem szeretik azt, aki magában beszél. - És mit kell tennem? - kérdezed, próbálván a lehetõ legkisebbre összehúzni magad a többiek pillantásának kereszttüzében. A szellem jót mulat zavarodon, de nem késlekedik a válasszal: - Mit! Mit! Hát felépítened! Menj az Alapkõhöz és kezdj építkezni! Áss alapot és építs! Az elõbbihez ásót használj, az utóbbihoz pedig Lélegzõ Sarokkövet! - már épp távoznál, de õ folytatja: De vigyázz! Mert az építkezést megzavarhatják! - Ezen annyira meglepõdsz, hogy reflexbõl kérdezel vissza: - Zavarni?!? Kik?? - A feldühödött tömeg ekkor unta meg, hogy nem tudnak bejutni a Miniszterhez, és te, mint magadban beszélõ, tökéletes levezetõnek bizonyultál dühük csillapításához. Együttes erõvel kidobnak a váróterembõl egyenesen az utcára. Röptödben még hallod a szellem hangját: - A szörnyeket vonzza az Alapkõ mágikus mezeje....

Megoldási menet:

Thor klános mircsi tanácsai:

"Ha egy sarokkövet bárki betesz, akkor 20 vagy 25 építést nyomhat összesen a klán. Ezért is írja ki többször egymás után, hogy pl. 17 építõkõ van még.
Abban pedig igazad van, hogy mindenkinek az egyéni része, hogy megcsináljon 500 építést. Tehát összesen kell ehhez fejenként: 20-25 sarokkõ, 500 építés 2000 ásás. És eközben folyamatosan jönnek a szörnyek, és sajnos a csapdavásárlás miatt a tolvajok is...
...Néhányan kérdezték, hogy kell-e egyáltalán a sarokkõ. Igen, kell. De nem mindenki kell, hogy betegyen. A lényeg, hogy egy sarokkõ (bárki tette oda), a klán tagjait összesen 20-25 építésre jogosítja fel. Szerintem vagyunk elegen, akik rakják. Akinek kevesebb a pénze, az hanyagolja. Fontosabb a csapda, mert jóval gyorsabban lehet haladni szerintem...
...Ha a csapda csõdöt mond, akkor még ott van, csak átjutott rajta a szörny. Ha tönkremegy, akkor azt írja ki, hogy tönkrement. Két csapdát nem érdemes kirakni (én próbáltam), mert ugyanolyan erõs lesz és ugyanaddig tart.
4 ásás után lehet építeni 1-et, de érdemesebb szerintem ásni mondjuk 100-at és utána építeni 25-öt. Mindenkinek meg kell csinálni a saját 500 építését.
Na, ennyi kb. összefoglalva.
Még annyit, hogy mivel úgyis járkál az ember vissza a kocsmába, én két csapdára szoktam kivenni pénzt a bankból, mert nagyon lopnak.
És vigyázzatok a túl sok tárgyra, mert az elég gyorsan össze szokott jönni."

Hogy miért is jó a csapda? :

Ha a csapdádon fennakad valamilyen szörny akkor szörny megöléséért járó tapasztalati pont 10% megkapod. Egyszóval ha okosan rakod a csapdáidat sokat behozhatsz a kiesett tp-bol.

1 csapda stabilan 4 szörnyet bír a csapdán átjövő szörny fél szörnynek számít!

Talponálló építése:

Szükséges arány: 60 %

Minimális ido: 4 nap

Szerezhető klánpont(egyéni/közös): 25/0

A küldetés eredménye: A Talponállóban lehetoséged van Kevert Rumot inni,
extra küldetéseket elvállalni, és lehetoséged van továbbfejleszteni Söntéssé.

A feladat:

Hosszasan keresed-kutatod azt a félnótást, akit a király
könyvtárosai javasoltak. Állítólag ő tudja hogyan lehet talponállót építeni,
vagy legalább összeeszkábálni valami hasonlót. Végül egy kocsmában, egy
asztal alatt (hol máshol!) találsz rá, a fekve hortyogó alakra, akirol a
kocsmáros azt tartja, hogy a larkinori kocsmák jó részét ő tervezte. Úgy
néz ki, hogy rendszeresen használja is oket, hisz az már messzirol is
látszik, hogy merev részeg, és a saját mocskában fetreng. És rettento büdös,
de oly módon, hogy mellette minden, cefreszagok osapja is csak a buz legkisebb
kisinasa lehet. Hosszas rázogatás után egy egész kicsit magához tér és
összeszukult szemeivel rád bámul.
- Hogy mi kőne? Talponálló? Minek aztat hukk, építeni, mikó' van mán elég?
Elobb tán vissza kőne vinni az üres üvegeket a bótba, nem? Mer' már sokan
vannak. Hej! Mind a HÁROMSZÁZAT, he! Hukk! Az összeset! Amit csak találtok!
Hihihihi! Mindet! Igen. Akkor aztán majd ... HUKKKK......
És ekkor visszaaludt, vagy visszatért a tökéletes delírium állapotába, ki tudja.
De vajon mirol beszélt az öreg? Mi köze van az üres üvegeknek a talponállóhoz?
És honnan szerezzek én üres üvegeket???

Megoldási menet

ImmortalWarrior tanácsai:
Menj be a templomba vegyél 300db gyógyitalt (15k ezüst, 30kg), ha van hajód szállj
fel rá és igyál. Ha nincs gyorsgombod, vedd ki az imamalmot és a csodatarit. Igyál
meg 300db-t és menj be a legközelebbi vegyesboltba.

A Klánraktár

Szükséges arány: 60 %

Szerezhetõ klánpont (egyéni/közös): 30/15

Minimális Teljesítési Időtartam : Minimum 6 nap

Megoldási menet

Ahhoz, hogy a Raktárt megépí­thesd elõbb keresned kell valakit, aki ismeri a raktározás minden csí­nját-bí­nját.

A Raktár Felépítésével a klán minden tagjának lehetősége lesz betenni ide dolgokat és kivenni azokat 250 kg tömeghatárig. Később lehetőség lesz továbbfejleszteni Silóvá.

Fejenként 300 fát ki kell vágni az erdõben, és (összesen) le kell adni 500 különbözõ tárgyat!


 

 

 
Boldog névnapot!

 

 

     

 

 
Menü
 
 
 
Csevegő
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2006-03-27
 
 
 
 
 

 

       

 

 

Szobafestõ Budapest területén, legyen szó tisztasági festésrõl, vagy komplexebb munkálatokról, mi rendelkezésre állunk!    *****    Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!