= Bűntelen Jók Zuga =

 

 

 

 

 
Menü
 

 

 
 
 
Vendégkönyv

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 

 

 

 
Hírek

 Larkinori hírek

 

2006. június 23.


A Király (éljen örökké) úgy tûnik nem tud mindenhol ott lenni, és minden varázslóját személyesen ellenõrizni. Csak így lehetett, hogy pár mágus, szövetkezve a rablócéhek és szabad rablók megbizottjaival különös varázslatot dolgozott ki. De nem csak kidolgozták, alkalmazták is azt. Ennek hatására Larkinor szigetének és a a birodalom összes területének pajszerei képessé váltak arra, hogy olykor sugallmazzanak gazdájuknak "munka" közben. Ahhoz a megérzõképességhez juttatva a betörõt, mellyel megtalálhatják a házak korábbi lakói, építõi által kialakított és rég elfelejtett kincsesrekeszeket a falakban. Mivel korábban ezek a rekeszek használatban voltak, csak azt találhatja meg valaki, amit a korábbi használó ottfelejtett, és abból is csak azokat, melyek nem haladják meg azt a szintet, melyet tapasztalata alapján felismerni képes. Többnyire tehát egy-egy ottfelejtett kincset, de néha, igaz ritkán, más értékesebb tárgyakat is. Ám csak az a rabló számíthat ilyen jutalomra aki már legalább 26-szor meglátogatta a tanítómesterek egyikét.

 

2006. május 16.


Mint arról hír érkezett a várost járó kalandozóktól, a mocsár és sötétnegyed egyes pontjain fel-felbukkantak az ellenséges démoni erõk felderítõi. Ezeket a kalandozók mondhatni visszakézbõl levágták, de a mágikus háló védelmének gyengülése, és a felderítõk nyomán immár nagyobb ellenséges csapategységek is felbukkanhatnak. Ahogy egy menekülõ kereskedõ utolsó elhaló szavai szerint a piac környékén már fel is bukkant az elsõ nagyobb csapat. A kevés öröm közé tartozik az ürömben, hogy végtelen fennhéjázásuk közepette, az idegenek nem fordítanak figyelmet a gyengébb (<30) kalandozókra. Így azoknak van esélyük átsurranni a megszállásra törõ harcosok között.
A védekezési harcokban résztvevõk számára a Király (Isten óvja sokáig birodalmát), akárcsak a másik sziget felszabadításában részt vevõknek, megnyitja az utánpótlássátor tisztjének nyilvántartását.

 

2006. május 9.


A duelverseny kiírása változott!
Larkinor dicsõ harcosai, mágusai. Hozzátok szól szavam, figyeljetek, és hallgassatok végig. Nem is olyan rég, a rettegett fejvadászvezér felkereste VI.Lorden királyt. Hosszasan tárgyaltak, s végül megszületett egy ötlet, egy verseny, amely feldobja a város életét. Miután minden részletet sikerült megvitatniuk, kihirdetésre került a találkozó eredménye. Maga az ötlet egy duel verseny, amely 20. szintü karakterek között zajlik. A karakter tetszés szerint lehet mágus, vagy harcos. Az, hogy ki kivel küzd meg, sorsolás útján dõl majd el, a kisorsolt "párok" két harcot vívnak. Ha a két mérkõzés végeredménye döntetlen, akkor egy harmadik, mindent eldöntõ csatát is meg kell vívniuk.A gyõztes továbbjut a következõ fordulóba. Megkötések: - A csaták csodaflaskával történnek.
- A mágiaszaki nem lehet a +4-esnél nagyobb
- Tilos a szintednél nagyobb fegyver és vért használata a duelben
- Ha a verseny közben valaki nevet vált az azonnali kizárást von maga után
- Mindenki csak egy karakterrel nevezhet, akit rajtakapunk hogy több karival indult annak kizárjuk az összes karakterét a versenybõl
- Aki a versenyközben átlép 21-es szintre az automatikusan kiesik
- Etikátlan viselkedés nem megengedett
- Ha valaki nem jelenik meg a duelje kezdetekor, akkor az ellenfele nyeri automatikusan a párharcot. Duelt halasztani lehet, de csak ha a küzdõfelek meg tudnak egyezni az új idõpontról, viszont ezt jelezni kell a szervezõknek.
Jelentkezni június 10.-ig lehet, a
duelverseny@torzsasztal.hu e-mail címen.

A díjazás marad a korábban meghírdetettek szerint.


2006. május 5.


Rövid várakozás után megszületett az VI. Történetíró Verseny végeredménye. A részt vevõ történetek és értékelésük
itt olvasható.

2006. április 24.


Larkinor dicsõ királya újabb megbízást adott a harcosai, mágusai és általában kalandózói számára elérhetõ lakások bõvítését illetõen. Így azok számára, akik a larkinori ezüstön kívûl pár mágikus tallérral is hozzájárultak Larkinor fennmaradásához (mely tallérokat egy másik világsíkon, mint kredit és elõfizetés emlegetik), külön öltözõfülkét kaptak a házaikba.
Ám nem csak ez, hanem más is érinti a kalandozók egy részét. Így a remények szerint azon harcosok és mágusok is használhatják növekvõ szakértelmüket választott harcmodorjuk kamatoztatásában, akik eddig mágikus korlátba ütköztek ezen a téren.

2006. április 11.


Larkinor dicsõ harcosai, mágusai. Hozzátok szól szavam, figyeljetek, és hallgassatok végig. Nem is olyan rég, a rettegett fejvadászvezér felkereste VI.Lorden királyt. Hosszasan tárgyaltak, s végül megszületett egy ötlet, egy verseny, amely feldobja a város életét. Miután minden részletet sikerült megvitatniuk, kihirdetésre került a találkozó eredménye.

Maga az ötlet egy duel verseny, amely 20. szintü karakterek között zajlik. A karakter tetszés szerint lehet mágus, vagy harcos, viszont egyetlen karakter sem hordhat magasabb szintû felszerelést társainál. Az, hogy ki kivel küzd meg, sorsolás útján dõl majd el, a kisorsolt "párok" két harcot vívnak. Ha a két mérkõzés végeredménye döntetlen, akkor egy harmadik, mindent eldöntõ csatát is meg kell vívniuk.A gyõztes továbbjut a következõ fordulóba. Ez egy verseny, tehát aki a duelek alatt sértegeti társát, vagy nem illõ módon társalog, kizárható a versenybõl. Egy ember csak egy karaktert indíthat, ha kiderül, hogy valaki nem tisztán játszik, minden karaktere kizárható a versenybõl. Ha elég sok nevezés érkezne, selejtezõ tornát indítanánk, ez persze a résztvevõk számától függ. Jelentkezni május 10.-ig lehet, a duelverseny@torzsasztal.hu e-mail címen.

Az elsõ három helyezettet díjaznák is a szervezõk, mégpedig nem is akárhogyan.
-Az elsõ helyezett egy pocokhólyagot kap.
-A második helyezett 10 000 000 ezüst pénzjutalomban részesül.
-A harmadik helyezett pedig 5 000 000 ezüst pénzjutalmat kap.

Harcosok, mágusok! Bizonyítsátok be mindenkinek, hogy ti vagytok a legjobbak!

 

2006. április 8.


A kalandozók számára régóta lényeges kérdés a szemebejövõk idõben való felismerése. Különösen fontos ez a szörnyek esetében, melyek kiszámíthatatlansága közismert. Az egyszer leküzdött szörnyek felismerés már csak azért is lényeges, hogy idõben meneküljön az, aki felé közelednek, vagy tudja legyõzhetõségét a kalandozó, ha a szörny szeretne meglapulva elbújni elõle. A szörnyek felismerését, tulajdonságaik megjegyzését eddig is a király mágusai segítették, de az udvari mágusok közti régi félreértések következtében a mágia nem bizonyult minden esetben kellõen hatásosnak a kalandozók memóriájának megtámogatásában. A király ezért újra összehívta a mágusok tanácsát és sikerült pár varázslat szövedékének újrarendezésével segíteni a gondon.

2006. április 7.


Figyelem, figyelem! A király tanácsadóival konzultálva úgy döntött, hogy pályázatot hirdet a "Legjobb Klánhonlap" címéért. Az elsõ három helyen végzett klán pólójutalomban részesül.

Nevezni az erre a célra induló fórumtopikban lehet klánnévvel és a honlap címével 2006. május 7-ig. A nevezési határidõ lezárultát követõen további tájékoztatást adunk az elbírálást illetõen.

2006. március 13.


Indul az VI. Larkinori Történetíró verseny! Az elkészült írásokat a larkinor.tortenet@mailbox.hu címre várjuk. Beküldési határido 2006. április 13., 24:00 óra.
Két kategóriában lehet nevezni. Az elsobe kizárólag eredeti muveket várunk, a másodikba ismert történetekbol átvett részleteket is elfogadunk. A muveket a kategória ponts megnevezésével küldjétek be! Az elso kategóriába beküldött muveket a zsuri az eredményhirdetés után is átpontozhatja, ha plágiumgyanú merül fel. Az elso kategória elso négy helyezettje a kredit jutalom mellé egy vidéki házat és egy-egy larkinor pólót kap. A larkinor póló a második kategória elso helyezettjének is jár, amennyiben legalább négy különbözo szerzotol érkezik írás ebben a témakörben.

2006. március 13.


A mágusok átalakították a védelmi háló szerkezetét, így a korábban jelzett 111 nap helyett 222 napig fog kitartani a védelem. Az új háló gyengébb szerkezete miatt elõfordulhat hogy, idõnként egy két kisebb démoncsapatnak sikerül átcsusszannia larkinori területekre...

 

2006. február 09.


A démoni invázió közepette a király két jelentõs intézkedést foganatosított. Az intézkedések egyike értelmében a védõk közti civakodások mérséklésére megtiltotta a frontvonalon a kalandozók egymás közti erõfitogtatásait. A másik intézkedése a flotilla felülvizsgálata volt. Királyi parancsa arról intézkedett, hogy a kikötõbõl csak a méltó ellenértékkel megvásárolt és elõírásszerû okmányokkal bíró hajók futhassanak ki.

2006. január 25.


A démonok szigete a temetõ mellé úszott! A király stratégái szerint azért tették ezt, mert így inváziójuk hamarabb elérheti a palotát és környékét, ahol a királyság legfontosabb épületei találhatóak. Ha a démonoknak sikerül a temetõ földjére lépniük, feléleszthetik a rég elporladt õsi istent, Ragdroolt, akinek veszélyes maradványait a temetõ temploma alatt rejtették el. A király feszülten figyeli a történéseket...

2006. január 24.


Nem elõször és úgy tünik visszatérõen, de ha nem, most mégis megint olyan hírek ütötték fel fejüket, mely meg nem engedett elõnyökkel kecsegteti azt, aki egy bizonyos telefonszámot felhív. Talán mondanunk sem kell, hogy emelt díjas telefonszámot. A szám gazdájának, hasonlóan a korábbi weblapos, sms-es kísérletek elindítóihoz, semmi köze a hivatalos játékhoz, valamint az abban megengedett cselekedetekhez. Ez ellen többet jelenleg nem tudunk tenni, mint ismét felhívjuk a figyelmét mindenkinek a kötelezõ óvatosságra. Egyben ismét jelezzük, hogy a karakter "tulajdonlását" jelenleg a regisztrációs mail-cím igazolja. Az a cím, melyen a karakter adatai, és így a jelszó is lekérdezhetõ. Ezért mindenki bánjon óvatosan a karakter login-nevével, jelszavával és ne engedje, hogy illetéktelen elérje a leveleit. Bejelentkezni csak a hivatalos web-linkeken elérhetõ oldalakon jelentkezzen be a játékba. Ezzel mindenki elejét veheti annak, hogy jelszavát más illetéktelenül kicsalja. Ha pedig nehezen feltörhetõ jelszót ad meg valaki, akkor igencsak megnehezítheti a karakterére fogukat fenõk dolgát. Az elõfizetésre pedig mindenki a játék hivatalos honlapján elérhetõ megoldásokat válassza. Így biztosíthatja, hogy pénze ne egy csalóhoz kerüljön esetleg. A nem a játék tulajdonosa által kezelt rendszerek használatából eredõ károkért a tulajdonos nem vállal felelõsséget. Akár egy virtuális karakter, akár valós pénz elvesztése legyen is az okozott kár.

2006. január 22.


A démonsereg igencsak megfogyatkozott. Érezve vesztüket, elkeseredett válaszcsapásra szánták el magukat. Larkinor mocsaras területéhez egy apró sziget úszott, amely tele van fertõzött lényekkel, amelyek Larkinor valódi földjére lépve démonná változnak. Szerencsére a király varázslóinak sikerült mágikus hálót vonni a terület köré, de a fertõzött szörnyeket nem tudták megsemmisíteni. A mágikus háló 111 napig képes védeni a birodalmat, ezután a szörnyek be fognak özönleni a lakott területekre. A király a kalandozók segítségét kéri! Aki részt vesz az irtásban, az érdemeinek függvényében hatalmas jutalomra számíthat! (10000 kiírtott szörny esetén garantált a vidéki ház!) A mágusok becslései szerint a fertõzött sereg mérete 10 millióra rúg.

Klánházat nem érdemes telepíteni a területre, mert a tagság csúnyán pórul járhat!

2006. január 16.


Javításra került az ellátósátorban a szubtetkó árkezelése. A játékosok fokozataira új színek kerültek be, melyek jelenleg a következõk:

  • félénk félénk
  • békés békés
  • átlagos átlagos
  • kemény kemény
  • félelmetes félelmetes
  • isten isten

    A kövérített kiírás továbbra is azokat a játékosokat jelöli, melyek rövid idõintervallumon belül az adott játéktéren tartózkodnak.

                 


     

  •  
    Boldog névnapot!

     

     

         

     

     
    Menü
     
     
     
    Csevegő
    Név:

    Üzenet:
    :)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
    Számláló
    Indulás: 2006-03-27
     
     
     
     
     

     

           

     

     

    Szobafestõ Budapest területén, legyen szó tisztasági festésrõl, vagy komplexebb munkálatokról, mi rendelkezésre állunk!    *****    Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!